pondělí 16. března 2015

Zélandský DIY forever

Že vařím pivo nebo dělám místní punk kina, už jsem tady psal. I přesto, že v poslední době kvůli práci nemám čas ani to, abych vypral závěsy, pustil jsem se zase do nějakých nových malých do-it-yourself projektíků. Ale popořadě.

Letní kino

S letním kinem je konec. Bylo to krásný a bylo toho dost. Celkem jsem uspořádal 10 kin, rekordní návštěvnost byla 14 dospěláků a 6 dětí navrch. Léto už je definitivně fuč (a to i oficiálně, od 1. března je tu podzim) a na posledním kině už byli jen 4 lidi. Ono se není co divit, těch 8 stupňů večer už je fakt málo a ve vzduchu je zase cítit zima.


Králičí výběh

Jó tak naši králíci prostě potřebovali novej výběh. Tak jsme takhle s Koidem jednou posbírali pár palet u obchoďáku, já našel v práci nějaký prkna a hřebíky a donesl svý tesařský náčiní a ohrada jak lusk byla na světě.


Chleba & vůbec

Moje spolubydlící nám skoro každej denně dělá chleba. Když k tomu přidáš domácí pesto, máš nejlepší snídani na světě. Ať žije komunitní bydlení a sdílení; ono až dnes dokážu plně docenit komunisticko-anarchistický podtext refrénu "jeden umí to a ten zas tohle a všichni dohromady uděláme moc".


Muesli

V poslední době si ujíždím na domácím muesli. Muesli se skořicí, s oříškama, s támhle tím, s oním. Tadyhle domácí muesli pro Bryce, což je týpek, který mě hostil v Aucklandu, a který mi sem vyslal svojí couhsurferku Soniu. Ach, jak je to všechno propojený.


Kyselý zelí

Přiznám rovnou, že tohle není moje doména, ale spolubydla Koid si tohle dává jakože hodně a jelikož je jeho zelí bombastický, my si ho taky dáváme. Hodně.


Bookwall

To jsem si takhle jednou koupil v Aucklandu knížku za 50 centů a byl to takovej neskutečnej brak, že jsem si s ním vylepil zeď. Teprve pak jsem seznal, že ta kniha nakonec nebyla úplně k ničemu.


Piváci

Jóóóóó piváci. Jelikož mi skončily kina a nějak mi pivsony teď nejedou, trochu jsem ubral s vařením. Ostatně myslím, že zásob máme dost a jestli vybouchne nějaká místní sopka a zasype nás popelem a nám bude docházet vzduch a bude jistý, že za pár hodin umřeme, pořád se můžeme uchlastat k smrti a rozhodnou tuhle poslední věc svých životů sami.


Žádné komentáře:

Okomentovat