neděle 8. února 2015

Co dělám, když se zdá, že nic nedělám

Občas dostanu otázku typu "Ty a Klajban, a co ty tam tak jako děláš, když zrovna nepracuješ nebo necestuješ?" No, co by.

Pivo
Jo, pořád vařím. Každý týden uvařím 23 litrů piva, abych ho stihl do dalšího týdne všechno rozdat svým sousedům a známým a prolít hrdlem s holkama a klukama.



Práce online
Jo, furt pracuju online na pár projektech a furt mi to pomáhá vydělávat si na chmel a pivařskej cukr.

Práce offline
Jo, i offline si furt dávám. V knihovně budu do konce března, aktuálně se dívám po něčem dalším do konce května a s největší pravděpodobností to bude zase něco tesařskýho.

Couchsurfing
Jóóó zase mám jednou možnost hostit lidi, tak je hostím. Tohle je třetí země, kde si zvu do svýho života všemožný i nemožný lidi, vařím jim večeře a nechávám je nocovat ve svý posteli, aby spali v měkkým a měli se alespoň na den dva zas jednou dobře.

Letní kino
Jo, pořád dělám letní kina a budu až do konce března, kdy budu bydlet tady v tomhle domě na Oxford Street a budu s jistotou tady v Palmerstonu. Pak to chci dělat dál, ale to se budu muset strašlivě hecnout a pořídit si projektor.


Doba pozélandská
Jó tak už jsem začal střádat trochu plány na zimu, resp. evropský léto, páč tady na Zélandu zůstat nemůžu. Vízum za pár měsíců skončí a nejde prodloužit. Zatím jsem nedospěl k tomu, co budu dělat pak, zatím vím s jistotou jen to, že počátkem srpna jedu na Island. Vše další nechávám plynout.

Flákáčka
Jóóó tak taky furt hraju na kytaru, běhám, fotím a vůbec dělám všechny tyhle věci, který nevedou k hromadění hmotnejch statků.

A tak dál

  • Taky třeba budu mít v časáku Čtenář nějaký pokec o zdejších knihovnách. Zápisky jsou trochu na punk, bohužel ne tolik, kolik bych chtěl, a tak na to, že to je Čtenář, to je punk myslím dost. Hle jak se to připravuje (já jsem "Zápisky novozélandského knihovníka")
  • Občas něco postnu na starý dobrý Inflow o knihovnách, můžeš to čekovat zde
  • Nějak jsem se unavil nahráváním videí místních kapel a radši je nahrávám na diktafon. Nějaký z nich můžeš čekovat zde
  • Srazy: kromě couchsurfingových srazů pořádám občasný srazy místní veganský komunity. A je to fajn
  • Pořád taky přemýšlím nad vesmírem a když mě občas všechno sere, skočím z útesu a je to zas v cajku

2 komentáře:

  1. Hoj Michale ,krásné fotky z přírody ,to byste asi ani v Kanadě nezažili i když tam to bude zase trochu jiné.Ale závidím ti i to vaření,ty musíš být dobrý kuchař ,když každý týden uvaříš tolik dobroty.Co myslíš ,naučil bys mě též vařit,a za odměnu bys tu měl v Suché Na Koutech " neomezenou "konzumaci něco jako v IKEA bezedný kelímek,tak ty bys měl takový krygl .Popřemýšlej a přeju štěstí při výšlapu na ten BIG MOUNTAIN zdraví old amigo Pjotruš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouh Pjotruš, to víš, že naučím, zas jako žádná věda to není, že jo. Minulý pátek jsem dělal černý pivo se skořicí, tento pátek dělám láger s trochou švestky, zrovna totiž je na Zélandu švestková sezóna. Big mountain se bude muset asi trochu odložit protože co? Protože jsem dneska dostal novýho tesařskýho joba, co mi podle všeho zabere teď veškerý volný čas, takže s kytarou a horama je zas na chvíli utrum

      Vymazat